Thursday, May 4, 2017

Scotland - D6

Assalamualaikum

Misi memandu akhirnya selesai, dan Alhamdulillah tiada kejadian yang tak diingini berlaku. Tapi, ada la jugak tertanggal cat pada tubuh Sharan kesayangan aku tu. Sikit je... itupun masa dah sampai dan selamat parking depan rumah Hannan.
Laluan Sharan, part 1
Laluan Sharan, part 2
Secara kesimpulannya, memandu di Scotland ni agak mudah dan kurang mencabar bagi aku la, berbanding di negara-negara Scandinavia. Seronok sebab Sharan ni automatik, dan agak driver-friendly! Aku drive sensorang dan boleh biarkan semua penumpang lain enjoy view yang cantik dan berehat bila perlu.

Dan yang paling utama, aku memang tak puas memandu dan menjelajah Scotland ni. Memang aku berazam untuk datang lagi dan memandu lagi di negara asal usul Alex Ferguson ni! Banyak lagi tempat tumpuan pelancong yang aku tak sempat singgah dan posing getik. 

Tiba-tiba berangan nak beli Sharan la pulak...tapi brand new Sharan agak mahal kot!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...