Kelly 3572

Saturday, March 11, 2017

Kelly Kembali...

Assalamualaikum

Petang tadi aku dan sepupu aku pergi jemput Kelly selepas Kelly dah boleh discharge dari wad. Seminggu Kelly lepak dalam wad bersama kawan-kawan yang sama level dengannya. Mengikut kata sepupu, sebenarnye Kelly dah boleh discharge 2 hari lepas, tetapi doktor yang merawat Kelly tak bitau sepupu pasal tu. 

Sepupu aku test drive Kelly dulu. Saja je aku suruh dia drive supaya dia boleh kenalpasti sekiranya ada yang masih tak kena dengan Kelly. Katanya Kelly dah jauh berbeza berbanding dengan seminggu yang lepas. Takde lagi dashboard bergegar macam nak tercabut. Clutch pun terasa sangat berbeza dan pickup  pun macam terasa sangat efficient. 
paid MYR550 only...
Ada la sikit-sikit benda-benda remeh yang boleh dibetulkan on-the -spot. Aku pun dengan rasa lega bayar la apa-apa yang patut. Itupun lebih la sket dari jangkaan asal aku sebab ada benda-benda lain yang perlu ditukar jugak atau dibaikpulih selain dari engine mounting dan clutch plate. Tetapi, secara keseluruhan, aku dah berjaya menjimatkan hampir 50% duit aku untuk kos baikpulih Kelly ni berbanding dengan sebutharga yang diberikan oleh klinik pakar Kelly sebelum ni.

Selepas mengucapkan terima kasih pada sepupu yang banyak membantu tu, aku singgah dulu isi perut Kelly di Shell Seksyen 9 sebelum bergerak balik ke KL. 

Sekarang aku kena perhatikan performance Kelly untuk memastikan sekiranya ada apa-apa masalah yang berkaitan selepas Kelly dibaikpulih. After-sales service tetap ada...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...