Kelly 3572

Saturday, May 9, 2015

Saya Kucing Yang Bertanggungjawab!!!

Assalamualaikum

Petang semalam tuan aku ke kedai runcit berdekatan rumah parent dia untuk membeli makanan aku. Jenama Prodiet, 8kg makanan kering dan 7 tin makanan basah. Motif utama entry ni ialah nak tunjukkan perbezaan harga setelah Land Charges dilaksanakan...ha ha!
RM5.03 extra tuan aku bayar untuk makanan aku kali ni. Aku pun tak paham kenapa tuan aku terpaksa bayar lebih banyak untuk jumlah yang sama seperti dia beli sebelum ni untuk makanan aku tu. Land Charges???

Apa-apa je la labu. Oleh kerana aku ni kucing Malaysia yang bertanggungjawab, pejam je la mata dengan RM5.03 tu yang boleh beli setin makanan aku yang 400gram tu. Tuan aku tu kan kaya.... ha ha! Kaya la sangat...

Kalau aku makan IAMS ke atau jenama premium lain, mesti lagi banyak tuan aku yang konon kaya tuh terpaksa fork out pitis dia...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...