Kelly 3572

Tuesday, February 17, 2015

Last Minute...

Assalamualaikum

Lepas lunch dan solat zuhur aku sempat jugak lari ke money changer untuk beli Aussie dan jugak Won. Matawang Dollar Australia (AUD/MYR) sangat rendah sekarang ni, boleh dikatakan paling rendah sejak 4 tahun yang lepas. Sesuai la sekiranya ada yang berhajat nak ke sana atas sebarang urusan. 

Ini rate yang aku dapat petang tadi;

1 AUD $       = MYR 2.83

Kali terakhir aku beli Aussie, rate yang aku dapat ialah;

1 AUD $       = MYR 3.22     

Selain dari Aussie, aku jugak beli South Korean Won. Hari ni aku dapat beli Won pada kadar;

1,000 KRW   = MYR 3.28

Kemungkinan besar aku dapat beli kedua-dua matawang ni pada kadar yang lebih baik kalau money changer favourite aku dibuka. Tapi takde rezeki la pulak. Tukar je la kat mana-mana money changer yang bagi rate paling murah kat area Bukit Bintang tu.

Semoga perkongsian ni boleh memberi manfaat kepada yang memerlukan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...