Friday, November 14, 2014

Menara Tak Berkembar KLCC...

Assalamualaikum

Cuaca yang agak kurang baik sejak kebelakangan ni telah berjaya menyumbang kepada beberapa pemandangan yang jarang dapat dilihat setiap hari. Boleh dikatakan setiap hari jugak hujan turun dengan lebatnya di sekitar kawasan Lembah Kelang. 

Gambar bawah ni aku rakam masa hujan rintik-rintik yang sebelumnya lebat. Awan tebal dah berjaya menutup satu menara KLCC! Kalau dapat amik gambar dari atas menara berkembar tu masa awan tebal tengah melintas tu mesti lagi cantik!
satu menara dah hilang...dari pandangan!

2 comments:

An said...

suspen baca tajuk entry.. ingat kan nape..awan tebal rupanya hehe;)

Mijoe said...

fenomena yang selalu berlaku lately, musim ujan...menara jadi single, menara tinggal separuh etc...he he

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...