Saturday, June 21, 2014

Spotted: Google Maps Street View Team Malaysia

Assalamualaikum

Petang tadi masa on the way balik ke Value, stopped by Serdang mini R&R. Kehausan, wifey nak belikan stabak. Masuk je parking dan keluar dari kereta aku terperasan kereta comel dalam gambar kat bawah ni. 
Chevrolet yang ceria dengan warna-warni Google Maps
Wifey masuk ke stabak dulu sementara aku curious dan attracted kat kereta Google Maps Street View team tu. Usha kiri kanan tengok tuan kereta takde. Terus aku snap snap snap....
Aku rasa google maps team ni perlu banyak berjalan lagi untuk update kawasan-kawasan yang belum diorang update dalam maps diorang. KLIA2 pun belum diupdate lagi secara 100%.  

Aku paling suka tengok kamera 360 darjah kat atas bumbung Chevrolet ni. Teringin aku nak masuk dalam Chevrolet ni dan tengok macamana cara kamera tu berfungsi...he he. Jakunnya aku ni...
Berbalik kepada kejadian dalam stabak pulak, wifey ordered Strawberry Cheesecake Frappuccino. Sempat la aku sipped seteguk dua. Sungguh strawberry rasanya.  
Sebelum meneruskan perjalanan, sempat la aku snapped lagi satu gambar kenderaan Google Maps team tu. Lepas ni mesti lagi banyak la jalan-jalan kat Malaysia yang kita dah boleh tengok guna Google Maps street view.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...