Kelly 3572

Saturday, December 7, 2013

Selamat Kembali Ke Tanah Ayor...

Selesai aktiviti tengok nephew baru dan hantar mak aku balik Gombak, aku terus ke Keramat untuk jumpa kawan cyber yang dah tak berapa nak cyber dah...ha ha.

Nak jumpa kat KLIA semalam tapi tak sempat sebab aku leka sangat melepak kat LCCT lepas hantar rombongan makcik kiah shopping tak hengat ke BDO. 

Maka, ni la masa terbaik untuk aku jumpa orang jauh yang 3 beranak ni, masa aku tengah 'bujang' ni. Aku sampai depan rumah Zaid dekat pukul 2100hrs. Lepak kejap kat luar sementara menunggu Zaid balik dari klinik sebab the Big Boss tak sedap perut.

Bila Zaid sampai je, terus salam-salam macam dah lama sangat la tak jumpa; tapi memang agak lama pun since March 4th, 2013. Teruja dan excited sebab berjaya jugak jumpa kat Keramat. Tapi memang kesian betul dengan Fahim yang nampak sangat tak selesa lepas balik dari klinik. Ninie pulak kebetulan belum balik dari aktiviti lepas gian kat tepi AEON AU2 tuh...ha ha. 
Big Boss!!!
Sementara tunggu Zaid menguruskan Big Boss, aku lepak dengan pakcik Zaid dan sambil jeling-jeling kat game MU lawan Newcastle kat tv. Ninie dan kakak iparnya pun balik dari aktiviti kat tepi AEON tuh. MU ni pulak macam nak kalah je dengan Newcastle ni...huh.

Tak lama kemudian, kawan Zaid; Ibrahim pulak sampai. Aku , Zaid dan Ibrahim akan ke Pajam sekejap lagi untuk hantar aku balik dan diorang akan balik semula ke KL. Motif? Nak bawak Kelly balik KL la lepas drop aku kat Pajam nanti. Kelly berbangga sebab menjadi official transport sponsor untuk Fahim Zidane's Malaysia Tour 2013!!! Kelly is now a mini-beemer untuk Fahim!!! He he.

Lepas Ninie bagi segala barang yang wifey kirim, dan aku kisses Fahim goodnight and goodbye, kitorang bertiga pun gerak la balik Pajam. Trafik pun lancar. Ibrahim diperlukan untuk temankan Zaid; just in-case Zaid penat sebab tak cukup cover tidur dan jet-lagged dari return trip MAN-AUH-KUL tu. Dan jugak sebagai navigator on the way nak balik ke KL semula dari Pajam melalui jalan lama instead of  PLUS highway.

Sampai kat Pajam, kitorang melepak je, kebetulan memang takde orang kat rumah; drebar pun tak balik. Dekat pukul 12 Zaid dan Ibrahim mintak diri dan aku pun hantar la diorang sampai ke jalan utama nak ke Mantin. Aku dengan wifey akan jumpa Zaid tiga beranak untuk acara lepak, makan dan gossip lepas wifey balik dari BDO nanti.

MU pulak, kalah lagi malam ni...ha ha!

4 comments:

Ninie Hanis said...

Tudia..tudia..kluaq dah cerita...haha.

Fahim lepas je berjaya 'memerut' terus happy bila mommy dia blk dari paso malam. Huhu..

Fuyooo ayat gile kentang. Bertuah fahim zidane ada org sponsor transportation sepanjang tour msia 2013 tuu..mak pak dia terharu tau. Mekasih atas jasa Kelly aka mini beemer yg cute.

aby said...

salam mijoe ..
nampak nya team MU kena mandi bunga utk buang badi kekalahan ..
hu..hu..
apapun ..
sawadikap ..
kap kun kap ..
sawadeemaikhab ...
sabai de mai ..
he..he..

Mijoe said...

@Mommy Fahim

becinta sungguh uncle mijoe nak publish satu entry skrg ni kan? :p

anyway, plan2 kayuh. He he. Idea banyak, tapi tak larat dan tak se free dulu. He he...sabar menunggu ye Fahim! Mesti uncle update punye!

Klu Fahim balik KL, soal transport no worries ok! Kelly sentiasa sedia membantu! :)

Mijoe said...

@aby

bukan takat mandi bunga lagi dah bang! Parit, tali air, lombong semua player and manager MU kena berendam 7 hari 7 malam! He he...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...