Kelly 3572

Saturday, November 9, 2013

Model Seksi Menjolok Mata Untuk Perodua - Apa Nak Jadi Dengan Malaysia???

Assalamualaikum

Petang Sabtu ni biasanya aku skodeng langit, dan biasanya gambar kat bawah ni la hasilnya...
1801hrs; MAS A380 LHR-KUL approaching WMKK
Tapi petang Sabtu kali ni aku dikejutkan dengan sesuatu yang aku sendiri tak pernah terfikir akan berlaku di kawasan perumahan! Sesuatu yang sangat melampau dan sangat tak elok untuk dipandang.

Sejak kebanjiran warga Afrika di daerah Nilai ni, memang bermacam-macam aktiviti tak senonoh dilaporkan berlaku di sini. Pergaduhan, pecah rumah, mabuk, mengganggu warga tempatan dan bermacam-macam lagi la...sindri mau ingat!!!

Dan kali ni, tak kurang jugak hebatnya; sesi photography yang melibatkan model kulit bulu hitam tanpa seurat benang pun di tubuhnya! Sebuah Perodua Kelisa telah dijadikan bahan untuk model tersebut beraksi tanpa segan silu. Mungkin sindiket ini tampil dengan berani dan biadab memandangkan ketiadaan penghuni di sekitar kawasan ini yang kebanyakkannya pulang ke kampung halaman di hujung minggu macam ni.
apa??? menjolok mata??? WHY BOTHER!!!! ibarat kata Diva Eh Eh...

dah la taik mata tak buang, ada hati nak jadi Suria Residence Next Top Model konon...


yeahh...come on baybeh!!!

terimalah pose paling seksi dari ai... ecewahhh..
Meluat dengan kerenah diorang, aku blah cepat-cepat dari lokasi kejadian untuk pusing-pusing taman sambil naik beskal drebar. Selang selorong dari lokasi tadi, aku terjumpa awek/balak/nyah dalam gambar kat bawah ni. Rilek je lepak tepi jalan sambil menghirup udara petang. 

Agak jinak tapi aku malas nak approach budak ni takut la nanti aku menakutkan dia pulak. Biarlah dia jaga pokok-pokok kat belakang dia tu. Mungkin tu 'kawasan' dia kot. Takut ada jejebon lain datang menanda la tu.

Have a great weekend y'all...

4 comments:

Ainil Hawa said...

haha ingatkan ye2 la post ni..
kucing kiter sama la kaler.

Mijoe said...

lama tak nampak? :p

hitam itu menawan, katanye...he he

Ainil Hawa said...

menyepi lama.... mls nk expose lebih2 la knon. tp rindu blogging. update bit by bit

Mijoe said...

lately semangat nak menaip baru muncul semula...kalau tak mmg terperap je la dalam draf :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...