Kelly 3572

Sunday, October 20, 2013

Saya Dah Mandi!!! Anda Bila Lagi???

Assalamualaikum

Setakat ni saya Nameless. Umur saya mungkin dalam lingkungan 2 hingga 3 bulan lebih. Tapi saiz saya memang kecik.
dah mandi tapi 'shit eye'saya tak hilang pun!!!
Tuan saya ni tak bagi nama khas untuk saya mungkin sebab dia masih lagi tak reti-reti nak pastikan jantina saya. Tu la sampai sekarang, saya akan dikenali sebagai Nameless kalau saya boy dan kalau saya girl saya akan dikenali sebagai Namelesswati... 
saya dah wangi!!!
Saya sebenarnya 2 beradik, tapi sedara sekelahiran saya tak panjang umur. Dia dah rilek-rilek kat syurga Allah bersama-sama jejebons lain yang telah pergi meninggalkan dunia ni. Kalau tak silap saya, dia cuma sempat hidup sebulan je. Katanya dia boring dengan keadaan dunia yang penuh dengan dugaan, maksiat, orang-orang jahat dan macam-macam jenis manusia lagi.

Ok, berbalik kepada topik asal. Tuan saya mungkin nampak saya ni kusut masai dan busuk. Maka tindakan susulan beliau ialah memaksa saya mandi dengan syampoo Friskies berbau aloe vera yang sungguh wangi tu. Mula-mulanya saya cool je. Tapi bila makin banyak air paip yang tak suam tu membasahi tubuh kerdilku ini, maka kadar kecoolan aku dah terus hilang. Sejuk gilakucing ooo...

Aku rasa ni la pengalaman pertama aku mandi sejak aku lahir ke dunia yang fana ini...
terperuk kat celah kain pelikat; mencari heater untuk warmkan badan yang kesejukan lepas mandi..
So macamana? Aku dah mandi dah...korang dah belum?

2 comments:

Farahliza Isa said...

wooo..anak baru yg comeyy!!

namelesswati...hahaha!! nama mmg x boleh blah, ok gak ar ader bunyik2 komersil gitu...hehehe

Mijoe said...

sekali sekala sempat mandikan...lepas ni tak tahu aa bila pulak nak dapat mandi...ha ha ha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...