Monday, October 1, 2012

Cenderahati Dari Istanbul

Assalamualaikum

Kroni aku baru je sampai dari Istanbul selepas seminggu bercuti bersama keluarganya di kota 2 benua tuh. Jealousnya... aku dengan wifey ada la jugak berangan nak ke Istanbul ni. Tapi bukan la dalam masa yang terdekat ni kot.
keju
Bila dengar perkembangan politik sekarang ni kat sana , macam agak merisaukan. Walaupun ada sedikit ketegangan di sempadan Syria-Turki, mungkin keadaan di ibu negara Turki itu tak terjejas kot. Tapi, sedikit sebanyak, ada la membantutkan niat dan perasaan beria-ia untuk ke sana.
key-chain & fridge magnet
Semoga pertelingkahan di sempadan 2 negara Islam yang kuat tu segera ditamatkan tanpa pertumpahan darah dan kehilangan nyawa. Zionis memang sangat suka dengan keadaan sekarang ni. 
t-shirt
Terima kasih banyak-banyak untuk kroni aku yang baik hati tuh sebab kasi aku souvenir ni. Harap-harap aku berpeluang la jejak kaki ke sana jugak dalam keadaan aman tenteram satu hari nanti! Amin.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...