Friday, August 10, 2012

Dah Sampai!!!

Ya...yang ditunggu sekian lama akhirnya telah selamat sampai dan berlabuh di Utara. Malam ni memang ada misi ke sana la nampak gayanya.
amik kau lori kontena dah sampai!
Memang Piji akan bertugas untuk mengangkut semua perkakas ni balik ke KL. Kelly memang tak boleh la nak buat kerja-kerja ganas dan sangat overweight macam ni. Mana nak sumbat 52 kotak tu kan???
kesian kat tuan rumah/gudang...
Semoga misi Piji akan berjaya. Amin!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...