Kelly 3572

Wednesday, July 11, 2012

Best In The World 2

Assalamualaikum

Rancangan mempromosi tempat-tempat makan-makan yang sedap telah kembali. Ohh, nama rancangan tu macam tajuk entry ni la. Pengacaranya memang tidak asing lagi kepada sesiapa yang mengikuti rancangan ini pada musim yang pertama dulu. Bagi yang baru nak tengok rancangan ni dan tak kenal pengacaranya, haaa, Razif Hashim nama beliau. Kelakar betul dia ni. Aku memang suka tengok aksi dia ni.

Siaran selama 30 minit itu akan mula ditayangkan di saluran Astro 708 (8TV) pada jam 9.30 malam setiap hari Rabu! Jadi, jangan terlepas peluang ye untuk menonton aksi si Razif ni makan di samping menambah lokasi tempat makan yang baru dalam peta makan korang!

Selamat menonton dan semoga mendapat manfaat! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...