Kelly 3572

Saturday, June 2, 2012

Restoren Sup Urat Ketin, Seksyen 7, Bangi

Assalamualaikum

Aku baru tahu kewujudan Restoren Urat Ketin ni sejak ada kroni aku pindah ke Seksyen 7 baru-baru ni.  Padahal restoren ni wujud dah agak lama jugak la. Kedudukan restoren ni yang agak strategik di tepi jalan utama berjaya menarik perhatian aku, dan semua orang lain kot.
sup urat keting
Hari ni je barulah aku dan wifey berjaya singgah untuk beli dinner kat Restoren Sup Urat Ketin ni. Satay pun ada jugak. Sambutan orang ramai terhadap restoren ni memang nampak sangat menggalakkan.
Masakan tomyam pun ada jugak kat sini. Aku kena ziarah lagi lepas ni untuk tengok dan rasa menu lain yang  terdapat di sini. Kalau ramai orang berkunjung ke sini bermakna mesti ada sesuatu yang unik dan sedap la kan.

GPS Koordinat : N 2.971276, E 101.773553

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...