Monday, May 14, 2012

Apa Nak Buat Dengan Duit Riba?

Assalamualaikum

Ye, tu la soklan yang aku tengah tanya...

setelah tanya kawan-kawan sedunia, cadangan beli bateri jam untuk surau or masjid or rumah anak yatim menjadi pilihan yang nampaknya paling baik setakat ni. Tak banyak pun, dalam RM7.28 sahaja.

Ada cadangan lain yang lebih bernas?

5 comments:

meowwmania said...

sy sokong cadangan ituh ;)

aby said...

agak2 tk nak was2 ...
sedekah je kt ajensi yg kuarkan duit riba tu ...
klu duit tu dari bank,
sedekah je kt bank tu balik...

Mijoe said...

@KK a.k.a meowwmania

kalau beli makanan bebudak jebon sure tak elok kan?

@aby

bagus gak idea aby tuh. tapi nanti bila dapat balik kat bank, kita tak pasti pulak dia guna duit tu utk buat apa. kalau dia guna untuk menyediakan kemudahan org ramai ok la jugak...

lyza said...

Betul tu..sokongan cadangan tu.. :)

lyza said...

Betul tu..sokongan cadangan tu.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...