Thursday, March 1, 2012

Projek Untuk Esok

Mantop jugak nasi beriyani longkang neh; kena plak dengan lauk ayam goreng panas. Tapi macamana aku nak menikmati kalau ulcer kat atas bibir aku ni tengah membesar dengan jayanya.

Lebih sesuai tapau je. Sebab kalau nak makan kat warung tuh, memang takde feel la. Dah la nak kena mengadap dinding, kalau usha bawah meja kang, hilang selera pulak. Lorong tu pulak agak panas kalau pada hari-hari biasa kat Malaysia ni. Malaysia pun memang khatulistiwa... gila lama aku tak guna term ni!!!

Hopefully kawan aku mampu la bawak bungkusan nasi beriyani tu dengan motor esok. TQ Bro!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...