Kelly 3572

Friday, March 9, 2012

Mamat Kampung Baru Yang Suka Posing

Assalamualaikum

Hari Jumaat yang mulia ni, macam biasa la lokasi lunch aku kat Kampung Baru. Dan gerai yang aku lunch tu memang banyak meow melepak; join lunch dengan pengunjung lain. 
lapar la bro!
Mangsa kamera aku hari ni ialah seekor/seorang mamat yang nampak agak tegap sasa dan berdada bidang. Aku memang suka dengan meow kaler macam mamat ni; mungkin sebab dah lama sangat takde meow kaler ni kat rumah.  
Dan mamat ni pulak, bila nampak aku nak snap gambar dia, dengan rela hatinya dan bersungguh-sungguhnya memberikan gayanya yang terbaik dan jugak penuh perasan hensem.
control macho giler!!!
Tak cukup dengan gaya berdiri, lepas tu duduk pulak. Geram je aku nak cilok bawak balik rumah!!! 
Dan seperti biasa, tulang dan isi-isi lebihan nasi ayam lunch aku tu dapat la dikongsi bersama mamat ni. Semoga kau kenyang la yer... 
memana kucing betina yang berminat yang berkenalan dengan i, carilah i kat Kampung Baru ok!
Seperti yang aku dah janjikan kat mamat ni, gambar kamu memang aku nak publish kat blog aku. Nak kasi kau glamour, hopefully ramai la awek-awek satu dunia yang berminat nak add kau kat FB!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...