Saturday, March 24, 2012

Majlis Resepsi Ikhwan & Saffiah

Aktiviti hari ni diteruskan dengan agenda utama. Majlis resepsi la, apa lagi kan? Majlis dilangsungkan di dewan, dewan apa namanya aku dah lupa. Tapi jarak perjalanannya kira-kira 15 ke 20 minit menaiki kereta dari Teluk Cempedak.
Sebelum bertolak ke dewan tuh, adalah pulak insiden yang agak mengecohkan suasana berlaku. Tapi Alhamdulillah, insiden tuh takde la menjejaskan majlis pun. Semuanya smooth. Cuma yang mungkin slack sket ialah family photo la kot akan jadi kurang seragam...he he. Lawak pun ada jugak insiden tuh... 
pelamin yang cantik dan sweet

kek ni pun aku suka jugak...

one of the door-gift untuk keluarga pengantin perempuan
Masa sesi fotografi, kepala otak aku dah sampai ke Pantai Teluk Cempedak dah. Dah tak sabar nak jejakkan kaki ke tempat yang aku selalu pergi masa kecik-kecik dulu. Nak tengok banyak mana perubahan yang dah berlaku kat TC.

Apa-apapun, aku enjoy majlis resepsi tu. Semuanya best. Makan, pelamin, door-gift etc. Semoga pasangan pengantin diberkati, berkekalan hingga ke akhir hayat, Amin.  
sebelum balik... aku takde dalam group photo ni sebab aku cameraman!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...