Sunday, February 19, 2012

Alamak!!! Roadblock...

Assalamualaikum

Kejadian yang sangat mencemaskan ni berlaku masa aku nak pergi tapau lunch kat Ayam Kampung Salai Batang Benar. 

Dah la aku drive sorang pulak tuh. Kenderaan lain takde langsung. Aku drive Nurul Kelliah je la untuk jimatkan minyak.

Bila aku approach terowong yang melalui bawah highway LEKAS tu, aku dah nampak kelibat beberapa anggota cawangan trafik berdiri kat tengah-tengah jalan. Tapi sebab aku confident road tax Nurul Kelliah ni masih lagi valid dan lesen memandu aku pun lambat lagi expiry date, aku pun tenang je la sampai la aku dah dekat dengan pegawai yang bertugas.
Dan, syukur Alhamdulillah, takde apa-apa kejadian yang tak diingini berlaku. Aku drive seperlahan yang boleh untuk mengelak dari terlanggar atau tercederakan lembu-lembu itu. Phewww...

4 comments:

Ninie Hanis said...

orang kata jangan hon kan nanti lembu terkejut.heheh...sabo jelah.

sib bek dia tak mintak duit kopi :p

Mijoe said...

risau takut lembu tuh sondol kereta je Ninie..he he...

kalau dia mintak duit kopi, memang nak kena sembelih aa..ha ha.. dapat aa sup ekor dan sup gearbox..keh keh keh.

MiJa said...

mooooooo....mooooooooo....

oink oink (*ops)

hahahahahahhahaaa sewel jap lama sgt x bukak blog.mode:meroyan

Mijoe said...

salam mija

kabare semua? lama betul cuti blogging :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...