Friday, December 16, 2011

I Looooove Friday!!!!

Assalamualaikum

Dah hari Jumaat! Macam baru je terasa aku lepas solat Jumaat minggu lepas. Masa berlalu terlampau cepat. Umur dah makin lanjut. Amal ibadah masih lagi di takuk lama. Takde pembaharuan langsung.
ye, saya kucing betina yang paling bersopan santun di Kampung Baharu KL
Sempena hari Jumaat yang mulia ini, saya bersama kucing betina Kampung Baharu yang sangat serius dalam gambar kat atas ni ingin mengajak pembaca yang tersesat ke blog ni untuk bersama-sama meningkatkan amal ibadah kita semua. Kurangkan aktiviti yang tak berfaedah dan melalaikan.

Marilah sama-sama kita menjaga kebersihan diri, persekitaran dan negara kita. Elok dan boleh mencegah banjir kilat akibat longkang tersumbat dan longkang yang disumbat!

Jangan abaikan kebajikan meow-meow di dunia ini. Pelihara dan sayangilah mereka sebaiknya. Kepada yang tak suka meow, jangan la pulak di dera binatang yang Rasulullah pun sayang ni. Bukan bermakna boleh dera binatang lain. Janganlah mendera baik binatang apatah lagi manusia.

Sesungguhnya, kiamat dah semakin hampir. Semoga kita semua sempat bertaubat nasuha dan kembali ke jalan yang diredhaiNya sebelum terlambat.

Ikhlas dari saya dan kucing betina Kampung Baharu yang berwajah serius selepas aku bagi dia tulang ayam tapi dia eksyen, takmo makan, pastu usha aku macam tak puas hati giler dan nak ajak gaduh.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...