Sunday, December 18, 2011

Bermalas-malasan Di Petang Ahad

Assalamualaikum

Cuaca mendung macam ni memang best tidur, lepak-lepak sambil tengok tv. Bukan takat manusia je jadi tak aktif dan tak produktif, kucing pun sama je.
Semah jadi mangsa buli Ronaldo!!!
Gambar atas ni memang lawak betul la. Aku nampak macam Ronaldo dah sapu Semah masuk dalam penyodok tu je. Elok je 2-2 tuh macam kepenatan lepas sapu daun pokok manggis! 
JANGAN BISING!!!
Kaka kalau dah dapat port favourite dia kat sofa ni, memang takde apa yang boleh kejutkan dia. Orang bising camne pun, rileks je. Tak tahu la kalau bom meletup dia sedar ke tak. Kalau Semah jumpa sofa ni, memang biasanya jadi tempat mencakar je. 

Sofa ni memang favourite port Kaka sejak dia kecik dan muda remaja lagi... 
AGAK-AGAK RUNTUH TAK SOFA NI NANTI?
Semah ni saje je lepak bawah sofa sebab nak melarikan diri dari nephews aku yang duk cuba berbaik-baik dengan Semah. Nasib baik la yang duduk atas sofa tuh tak melebihi muatan. Kalau tak memang terberak la Semah kena penyet... 
DAH NAK JADI KUCING PENYET DAH ...

2 comments:

meowwmania said...

bestkan....

kalau leh hari-hari nak hari ahad hehe

Mijoe said...

MM

kalau boleh bawak kucing pergi keje lagi best...he he

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...