Kelly 3572

Thursday, November 3, 2011

MC! Demam

Assalamualaikum

Demam. Semalam kena hujan sikit. Tapi simptom nak demam tu dah mula menunjukkan diri sejak petang Selasa lagi dah. Ulser pun dah muncul kat bahagian atas sebelah kanan gusi. Ok la sket kat situ, tak mengganggu tumpuan nak mengunyah makanan. Tapi selera makan pun dah kureng...

Pukul 1030hrs jumpa Harjeet. Dia pun tak sihat. Siap pakai mask lagi cover mulut. Nasib baik takde orang masa aku sampai. Jumpa Harjeet pun kejap je. Dia kasi ubat demam, antibiotic dan ubat sakit tekak, dan tak lupa juga MC! Yeay!!! Aku kalau boleh tak nak MC pun, tapi sebab badan aku akan menggigil kalau terdedah aircond lama sangat, maka terpaksa la terima MC tuh...

Hopefully esok aku dah sembuh sepenuhnya...amin!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...