Kelly 3572

Sunday, October 9, 2011

Penat, Tension Dengan Testing...

Ni la penghilang segala penat dan tension testing 2 hari berturut-turut tu! Anak-anak buah yang comel, bijak dan well-behaved!
Sempat la buat diorang rasa seronok dengan 2 pakcik diorang yang bersedia nak melayan kerenah. Nasib baik la 2-2 ringan...he he. Kalau tak mesti dah sakit pinggang dah pepakcik yang tak berapa nak muda dah ni! 
Pandai pulak posing, semua gambar sure tengok camera. Puas hati cameraman! 
Sambil mengerjakan anak-anak buah ni, sempat la jugak aku mengerjakan Semah dengan frontline spray tuh. Memang dah overdue dah. Patut aa nampak ramai je masyarakat kutu menumpang! Minggu depan, dia dan Kaka wajibul mandi!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...