Monday, August 15, 2011

Sampul Duit Raya; Citibank 2011

Assalamualaikum

Raya dah dekat. Jadi, kena la start cari sampul duit raya untuk diisi dengan duit. Yang dapat bonus, dapat durian runtuh dan jugak rezeki-rezeki halal yang lain, boleh la isi lebih sket kan? Kalau takde bonus, takde duit lebih, bagi je la ikut kemampuan masing-masing.
cantik!!!
Ni la sampul duit raya yang pertama sekali aku dapat tahun ni. Tahun lepas ingat nak jugak buat entry pasal sampul duit raya ni, tapi tak tahu pasal apa niat tu tak ditunaikan. Lepas ni, kalau dapat dari sampul duit raya yang cun dari bank-bank dan jugak institusi lain yang dirasakan sesuai dikongsi kat sini, akan ku update, lepas tu korang boleh la pergi mintak kat bank-bank dan pihak-pihak yang mengeluarkannya. 

Sekian, harap maklum!

1 comment:

Kyohei Akimaru said...

that 1 also I like,but this bank not in Ipoh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...