Kelly 3572

Sunday, August 7, 2011

Dugaan Bulan Ramadhan

Assalamualaikum

Bertolak dari Pajam lepas Asar. Sampai je KL, terus aku pergi Mediviron kat rumah tuh. Wifey balik rumah kejap untuk amik barang. 

Kat klinik, staff Mediviron cakap Dr Harjeet takde hari ni. Alamak! Frust jugak. Tapi takpe la, amik je la ubat. Janji tonsil ni cepat surut bengkaknya. Dr tu kasi antibiotik, ubat sakit tekak dan ubat demam.

Lepas settle urusan kat klinik, terus pergi rumah Fama untuk buka puasa bersama-sama kaum keluarga kecuali Along je yang takde. Tak dapat balik kot. Dapat jumpa 5 Amirs and Hanani pun dah best dah. Tapi sebab keadaan aku yang tak berapa sihat, maka, kurang best la jumpa diorang. Aku nak makan pun tak leh sebab tak leh nak menelan makanan sebab tonsil bengkak! Alhamdulillah. Syukur dengan ujian yang Allah turunkan pada aku ni. Semoga dosa-dosa kecil aku terhapus secepat mungkin. Amin

2 comments:

Farahliza Isa said...

dugaan bulan puasa...insyaallah bertambah2 pahala puasa hendaknyer :D

Mijoe said...

Amin. TQ Farah.

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...