Monday, April 4, 2011

Train Problem Lagi

Assalamualaikum

Pagi ni tren sangkut lagi. Kali ni aku rasa lebih dahsyat daripada minggu lepas. Aku sampai bawah stesyen pun ,aku dah nampak ramai orang kat tepi jalan, tunggu bas, tunggu cab nak ke destinasi diorang. Bad day, bad Monday!

Sapa yang cuti hari ni untung la, tak merasa menunggu lama camni. Aku start menunggu dari pukul 0820hrs sampai la pukul 0900hrs baru la diorang kasi masuk ke platform. Dekat 0940hrs baru aku sampai office hari ni.

Berapa banyak la kerugian yang RapidKL alami setiap kali problem macam ni terjadi? Ye la, commutter semua lari naik public transport yang lain kan?

2 comments:

Ez said...

weh! konpem aku suka blog ko ni :) Sungguh ikhlas dari hati.

Mijoe said...

thanks Ez! sungguh terharu aku mendengarnya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...