Kelly 3572

Thursday, April 21, 2011

Petua Wangikan Kereta

Assalamualaikum

Petua ni aku dapat melalui email yang dihantar oleh kroni aku kat Bukit Kewangan tuh. Boleh la diamalkan petua ni kalau rasa nak kereta harum semerbak!
Ambik kau! Kalau camni tak wangi jugak tak tahu la...

5 comments:

Ninie Hanis said...

apa teruk sgt tu?kena berak kucing ke?haha!!

anak merdeka said...

wakakakaka...apekene daa... satu kg punye daun pandan die kutip gamaknye....hahaha

meowwmania said...

hahahahahhhahahaha....melampau :D

ainilazwa said...

hahahahah>>>
kalau cmni carenyee bukan wangi je, puntianak pun singgah tumpang mijoe..
hihi

Mijoe said...

hi cronies... :)

i rasa tuan waja ni nak halau lipas kot...

confirm bau durian pun kalah!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...