Kelly 3572

Sunday, January 23, 2011

Kelly Dah Comel Dah!

Assalamualaikum

Nak balik KL baru aku sempat tengok Kelly yang dah selamat di repair dan dibuat tyre alignment selepas kejadian menyayat hati aritu. Terima kasih kepada Pakcik Mokhtar sekeluarga sebab tolong repair Kelly ni. Siap basuhkan lagi. 
Alhamdulillah, dah comel dah...
Tapi satu part yang diorang lupa ganti kot. Cuba tengok gambar kat bawah ni. Patut la nampak pelik je gambar Kelly yang kat atas ni. Nak kena cari kat kedai spare part la ni.
Apa-apa pun, yang penting sekarang ni, Kelly dah boleh bertugas semula dengan jayanya.

2 comments:

Dwen Ihsan said...

baper kos jah?

Kelly Chantek said...

tak tahu la jah... semua ditanggung beres!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...