Kelly 3572

Tuesday, December 28, 2010

Vampires Suck

Assalamualaikum

Hari ni tv signal reception kat rumah aku still mengong. Balik dari keje tadi lepas beli dinner kat Setiawangsa tuh, kitorang gi usha kedai William, nak tgk bukak ke tak hari ni. Sebab dulu aku ingat dia cakap workshop dia tak bukak hari apa ntah, tapi during weekdays la, weekend dia on. Sampai depan bengkel William, hmm, tutup. Hari Selasa bengkel dia tutup!!!
Sampai rumah, dinner depan tv sambil layan la cd Batu Feringghi yang aku beli aritu. Citer lawak bodoh yang making fun of almost everything yang glemer2 kat Hollywood tu. Obviously, The Twilight Saga yang jadi bahan paling teruk... Gossip Girl pun masuk jugak, Lady Gaga, Chris Brown etc.

Aku sorang je yang layan sampai abih. Wifey tak berapa gemor citer cenggini. Aku suka la citer lawak bangang camni. So, kalau korang nak join gelak ketawa, cari, beli or donlod le citer ni yer.

2 comments:

Dwen Ihsan said...

american pie x masuk sekali ke? finjam boleh?

Kelly Chantek said...

aku rasa ada gak scene AP masuk dalam citer ni. you nak finjam? no foblem...next week gua fawak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...