Kelly 3572

Thursday, October 7, 2010

Ampang Puteri ~ Day 2

Assalamualaikum

Nebulizer at work. Tgk le jam kul bape cik nurse datang kejut aku. Dekat kul 2am. Aku pun mmg takleh tdo pun. Sebab belum biasa dgn environment baru ni. Papepun, credit to all nurses all over the world for their courage and hard work to look after disable people like me!
Lepas berhempas pulas utk tdo, finally aku tertdo jugak. Alhamdulillah. Tapikan, sebelum nak terpengsan tuh, macam2 aku duk pk. What if aku positive H1N1? Apakah sakit previous patient kat Bed 666 ni? Dah ada ke patient meninggal kat katil ni? Ish macam2 la pulok aku pk kan...

Latest info. Petang tadi Dr Philip J aku datang bitau yang aku negative H1N1. Alhamdulillah. Hilang sket risau.

2 comments:

bestnewandpreloved said...

Salam Abg Cham,

Ni ujian dr Allah. Rehat, makan ubat dan bykkan zikir ye bro. Neep doakan moga cepat sembuh dan dapat menjelajah melihat kebesaran Allah di sebelah Europe ni. InsyaAllah, sama2 kita berdoa agar segala urusan dipermudahkan Allah.

Mijoe said...

salam Neep, Saiful, Aqil n Auni...

thank you for the Doa and for great assistance and accommodation during kitorang punye stay kat Bham aritu.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...