Friday, July 16, 2010

Jeffry & Norlaila @ Ampang Puteri

Arman and Amirul nyakat Jeffry kat wad 416

Jeffry & Laila selamat menjalani surgery masing-masing kat Ampang Puteri. Jeffry buat pagi semalam, dan Laila pulak kalau tak silap aku masuk operation theater pagi tadi. Alhamdulillah semuanya nampak macam takde komplikasi.

Lunch time arini aku dan beberapa kerat kroni telah meringankan kaki untuk melawat diorang kat sana. Aku sampai pun macam dah dekat pukul 1pm. Rushing betul nak ke masjid untuk solat Jumaat pulak lepas tu. Jeffry baru je lepas lunch kot. Wife dia yang tengah temankan dia. Bila masuk je hero-hero KAF tuh, terus jadi riuh rendah le. Kesian pulak aku tengok Jeffry kena sakat habis-habisan. Kesian sebab dia kena tahan gelak.

Dipendekkan cerita, kitorang pay a visit to Kak Laila at 501. Ikutkan hati malas nak pergi sebabnya dah lambat untuk solat Jumaat dan aku rasa dia baru je habis procedure tuh. Sure sebolehnya prefer not to be disturbed kan. Since mamat-mamat ni main redah jugak, aku pun follow je la. Jenguk dalam seminit je, pastu terus chow. Tekaan aku memang betul. Memang dia tengah mamai-mamai lagi, ubat bius pun belum hilang lagi kot.

Kitorang solat Jumaat kat Masjid Kampung Melayu Ampang. Lepas tu lunch kat tepi stesyen minyak Petronas yang besar tuh. Best gak sekali sekala lunch tempat baru. Gerai makan tuh served bubur kacang free untuk customer diorang. Nyesal tak amik tadi. Even kat stesyen minyak tuh pun staff petrol station tu pun offer kat aku bubur kacang tuh, tapi aku refused sebab aku ingat diorang jual. Tak pasti la diorang nak sedekah or bagi free. Next time boleh pergi lagi.

To Jeffry and Laila, get well ASAP!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...