Wednesday, July 7, 2010

Fever

This is not a WC fever i'm talking about. Dari tengahari semalam, badan aku dah mula 'rasa tak syok'. Camne tuh? Terasa suam-suam sup ekor. Hari ni pulak hujan selebat-lebatnya lepas lunch tadi. Bercampur aduk dengan sejuk aircond kat office ni. Bertambah-tambah sejuk la jadinya. Ulcer kat atas bibir ni pun dah pecah. Bahagian bawah bibir ni pun dah mula merekah. Pedih ooo...sekarang la baru sibuk nak sumbat air banyak-banyak. Kalau tak susah betul nak minum air suam.

Bukan kekurangan air suam je yang mungkin jadi penyebab. 2-3 minggu lepas aku banyak makan kambiang (kambing). Dari beriyani kambiang Ruz Aladdin, minum susu kambing HiGoat lagi, lunch tadi pun kari kambing dan 2 packet Ipoh White Coffee brand Nescafe 2-3 hari lepas. Sani kata, apa-apa bahan segera ni tak berapa elok untuk digunakan. Banyak bahan pengawet. Maybe la betul kan. The 3 in 1, 4 in 1 etc tuh. Memang la memudahkan, tapi disebaliknya, ada kemudaratannya jugak. Kena selalu beringat la ni, jangan asyik nak makan sedap dan cepat je!

Holland 3 Uruguay 2

Last representative from South American finally dumped out of WC. Aku tak tertengok game ni, sebab aku lebih focus untuk layan 2nd semifinal match between Germany and Spain. Aku sokong Germany, sebab aku berkenan dengan diorang punya fast attacking play yang diorang tunjuk masa diorang lawan Argentina and England arituh.

2 comments:

bestnewandpreloved said...

tambah kurus la bro camni...minum air banyak, makan ubat, rehat dan tido....

Kelly Chantek said...

maintain maintain...he he..
getting better skrg. TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...