Tuesday, June 29, 2010

Passport Renewal


Passport aku yang pertama tuh dah nak sambut his 5th birthday bulan Ogos nanti. Dia lahir bulan Ogos 2005 la tuh masa nak gi Hong Kong. Kos nak dapatkannya pun MYR300.00 untuk jangkahayat 5 tahun. Kebetulan dah amik cuti ni, renew je la cepat-cepat sebelum sibuk dan terlupa kan. Dengan kadar baru untuk passport antarabangsa, aku renew untuk 2 tahun je la dengan bayaran MYR100.00. Aku renew passport tu dekat Pejabat Imigresen Sri Rampai. Orang pun tak ramai. 2 jam settle semua. Gambar passport aku la pulak nampak agak brutal. Macam Frankenstein pun ada...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...