Monday, April 5, 2010

Wifey Tak Sihat


Dari malam tadi lagi wifey tak leh nak tdo. Sebab banyak gas. Asyik erk erk jer. Kesian aku tgk. Ntah kul bape ntah aku tersedar masa tu wifey mmg belum tdo lagi. Dah la tempreture mlm tuh agak panas. Aku pun gosok2 wifey sket sambil baca2 pape yg patut. Last2 tertdo jugak wifey, Alhamdulillah.

Sib baik aku tak keje hari ni. Ganti cuti untuk datang testing aritu. Wifey ajak aku gi Klinik Idzham. Doctor Hanifah cakap ada bengkak kat dalam perut tempat appendiks tuh sebab makan seafood. So, tu la ubat2 yg clinic tuh kasi. Ubat untuk angin. Pain-killer. Antibiotic.

Doctor siap reccomend makan sup sawi yg dicampur dgn lada hitam. Balik dari amik wifey kat Keramat, terus singgah pasar malam Setiawangsa untuk cari bahan2 mentah untuk prepare soup tuh. Sawi, lada hitam, perencah soup ikan, ikan merah 2 keping.

Malam ni dinner terus makan soup sawi ikan merah. It turns out to be quite delicious actually. Tapi badan mmg terasa panas la. Sendiri mau ingat la kan dah belasah pepper.

Get well soon darling! xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...