Saturday, March 20, 2010

Dazzle & Bubut

best! Halal! Made in Malaysia...

Ni la ceklat buatan orang Melayu Muslim kat Malaysia ni. Aku suka la jugak sebab sekurang-kurangnya aku boleh makan coklat tanpa waswas InsyaAllah, dan jugak, kita tak payah la membuang duit kepada orang Yahudi dengan membeli product Cadbury tuh. Walaupun ada kilang kat Malaysia, owner Cadbury tuh tetap orang-orang bukan Islam kan.
made in Hulu Langat
Respect jugak la kat usahawan Melayu Malaysia ni yang mampu menghasilkan product yang aku tengok bertaraf antarabangsa jugak la. Keep it up Dazzle!
Harga Dazzle satu bar cam dalam gambar yang aku paste tuh ialah MYR6.90. Not bad bila memikirkan ianya InsyaAllah halal. Aku beli Dazzle tuh kat Carrefour Wangsa Maju. Dalam building Carrefour je la, stall Dazzle tuh punya.

Announcement

Bubut adalah kucing jantan sebenarnya. Ha ha ha! Mati-mati ingat kucing betina. Tu pun Yip bitau, kalau tak, memang aku takkan perasan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...