Kelly 3572

Sunday, March 7, 2010

Standard Service & Wolves 0 Man Utd 1


salah sekor dari anak-anak miong Cik Sal

ni gambar passport ibu kucing hitam tu

Lepas balik service Kelly, ni la keje aku. Mengerjakan kekucing Cik Sal. Ibu kucing ni baru je deliver 4 ekor kittens dalam 2-3 minggu lepas kot. Anak dia yang besar kaler hitam tengah posing tuh la yang ikut aku pergi beli goreng pisang kat seberang jalan tuh. Dia tak la ikut sampai depan gerai tuh. Dia ikut dan tunggu kat jambatan yang nak cross longkang tuh je. Cute je gelagat kucing tuh. Bila aku dah nak balik ke rumah semula, aku kena dukung dia sekali. Risau pulak kot-kot dia takmo naik ke rumah tuan dia.

Dah 2 kali buat premium services, kali ni Kelly cuma perlu standard service je. Kene dalam MYR108.55 je. Masa aku sampai kat service centre tu pun, semua staff diorg kua lunch. Kete pun tak banyak. Lepas register utk service, naik duk kat waiting lounge. Self service buat air, tapi biskut takde ha ha ha...

Mula-mula layan LTdL 2010 kat Astro 811. Menarik jugak tengok siaran LIVE dari KL ni. Anuar Manan dapat nombor 4 je. Ok la tu. Dia maintain green jersey. Tak tahu la green jersey tuh untuk kategori apa kan. Takpe la, janji menang. Green jersey tuh untuk Raja Pecut.


Sambil layan tv, update blog sket. Pastu ada pulak MUTV coverage pasal MU's preparation untuk game dengan Wolves. So, malam tadi dah nampak betapa MU, without Rooney, struggling to beat Wolves at Moulenix. Thanks to Scholes close range effort. Wolves banyak giler peluang untuk score but they didn't utilized it. Its a huge favor to United. Prior to that late kick-off, Arsenal beat Burnley 3-1 at The Emirates to temporarily top the table.

Lepas tu ada pulak rancangan 30 Minutes Classic Football dalam MUTV. Diorang tunjuk FA Cup season 1998-1999, MU against Leeds United. Aku tengok kejap je, kul 1545, kete dah siap, aku chow balik.

Piece of info...

Jarak dari Section 6 ke Section 27 (Teamwork Allgain) ialah 16km.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...