Kelly 3572

Sunday, February 14, 2010

Ayip & Ammar Lepak With Pak Ngah


Ni la 2 beradik yang tak jadi balik Tanjung Karang di pagi CNY. Tapi dress-up cam nak gi collect ang-pau dah.

Dengar cerita, 2 orang hero ni la yang L.A.R.I dari sekolah baru-baru ni. Bahaya betul. Nasib baik la sekolah diorang tu dalam kawasan IKBN jugak. Kalau luar kawasan tu, lagi la terdedah kepada macam-macam risiko yang lagi tinggi.

Camne takmo kasi diorang lari lagi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...