Monday, February 8, 2010

Jumpa Jugak Akhirnya

kedai-kedai kat area Rojak Din tuh..
ni la RM5 sepinggan, rojak + sutun...Sani baru mukaddimah

Dengan suka citanya dimaklumkan pada semua bahawa aku dah jumpa Rojak Din kat Ampang Hilir tuh. Sebelah MRR2 Ampang, bersebelahan jugak dengan bekas lombong; Taman Tasik Ampang Hilir.

Aku lunch dengan Sani kat situ. Tempatnya tak sesuai la nak bawak family tengahari buta sebab panas. Kalau kul 5 ke atas tuh orait la kot. Lagi satu info yang aku dapat pasal tempat ni ialah diorang bukak 24-7. Bagus la tuh, kalau aku tahu diorang tak tutup memang aku dah pergi dah petang Sabtu hari tu. Crowd tak la ramai sangat waktu lunch sebab panas kot.
---------------------------------------------------------------------------------

salam takziah untuk Encik Ismadi di atas pemergian adiknya, ipar serta 4 orang anak saudaranya yg terbunuh dalam kemalangan berhampiran Plaza Tol Senawang awal pagi tadi. Al-Fatihah; semoga mereka semua ditempatkan bersama roh orang-orang yang beriman.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...